Min helg ♥

Heejj! Vet att jag inte skrivit, men har varit såå upptagen. Så ska bara berätta vad jag gjorde i fredags och lördags.
 
I fredags så var jag med Sofia och vi åt ju på resturangen, Vi båda åt hamburgare och såå :)
Efter det gick vi hem till henne, vi åt godis och kollade på en film, så det var chill.
Sen sov jag där, för vi skulle göra lite saker på lördagen och så.
 
I lördags så vakande vi, åt frukost och sådär. Det var 20 grader i lördags, när det var vindstilla då.
Sen mötte jag Hanna, och vi gick till dansen.
Efter det åkte jag hem och duschade och bytte om lite, sen gick jag till Sofia igen, och vi gjorde lite saker.
Sen gick jag hem och åt middag, sushi :D
Sen kom Sofia till mig, vi hämtade upp Hanna och gick till Sofia igen. VI hoppade studsmatta och sådär.
Sen skulle jag sovit över med Jennifer, men det blev för sent. Det var såå synd, eftersom det hade vart kul. ♥
 
Men aa, det var det jag gjorde i helgen.
Idag ska jag vara med Jennifer, vi ska strax in till Nacka. Men ja, vi ses senare ♥ :)
 
-Just nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback