Tipsar.. H&M smink

 
Hej! Nu tänkte jag tipsa  lite H&M smink. Jag har väldigt mycket smink därifrån och tänkte berätta vad jag gillar. Sakerna är ju också väldigt billiga, och oftast kan det betyda att kvaliten inte alltid är den bästa, men aa :)
Tipsar
* Ögonskuggor - Jag har lite olika paletter från H&M, och jag gillar verkligen alla! Pigmentet är superbra och färgerna är superfina. Prister för t.ex 1 pallet med över 8 färger kan kosta 50-80 kr, väldigt billigt :)
* Läppglans - Jag har runt 5-6 läppglans från H&M, och jag gillar verkligen alla. Färgerna är jätte fina, dom luktar gott också. Sen är ju nästan priset det bästa! Alla jag köpt har kostat mellan 10-20 kronor, så sjukt bra! ;)
 
 
* Puder - Jag har 2 st puder från H&M, en i "Sandy" och en i "country beige". Jag tycker dom är väldigt bra, dom håller mitt ansikte matt. Pigmentet är kanske inte det bästa, kanske 7 av tio men jag gillar det iallafall. Tror ett puder kostar 40 kronor (:
 
Det var det, gillar lite fler grejjer, men tar det en annan gång i såfall. Hoppas ni gillade det , sees ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback