Stressig dag

Godmorgon! ♥ Skriver från syrrans dator, är väldigt stressad. Strax ska jag till mamma, måste packa massa grejjer, sen direkt efter ska jag på dans, den slutar 2. Runt 4 ska jag till min kompis Emmy, hon har fyllt år och vi ska fira henne. Sen ska jag, Emmy, Hanna, Sofia och Yuliana på laserdome :D Ska bli fett kul, har aldrig gjort det förut ♥
 
Efter ska ska vi alla sova hos Emmy. Men aa, som ni kanske förstår är jag välsigt stressad. Har ju bara 2 timmar mellan Dansen och Emmy, och så ska jag hinna ta mig hem (tar runt 30-40 min) , duscha , fixa mig , packa och sen ta mig till Emmy också. Men det löser jag, vi ses seeeen!!! ♥
 
Har inga bilder på mig på syrrans dator, så ni får en bild på en koala som hon hade i datorn, Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback