Städning, planer

Heejjj! Har städat mitt rum heela morgonen, rensat kläder, skor , smink och sånt :) ♥ Väldigt jobbigt, men nu är mitt rum helt rent iallafall. Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber, kan inte vänta tills jag ska på hans konser.
 
Iallafall, ska väl bara ta det lungt nu, första dagen på lovet, såå chill ♥
Ikväll, runt 5 ska jag till Farmor och Farfar på middag. Dom har kommit hem från Thailand, så dom har köpt lite saker vi ska få och sådär, sen ska vi ju också fira påsk och lite sådär :)
 
Ja, men vi ses sen! ♥
 
Osminkad, sitter i mjukisbyxor också .. Har börjar använda mjukisbyxor igen (hade det inte på typ 2-3 år förut), fattar inte varför, såååå skönt .. ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback