Dagen igår/lördags :) ♥

Heeej!! Är nog i skolan nu, men det här är ett tidsinställt. Tänkte berätta om dagen igår, "partyt" hos Emmy :)
 
Först på dagen så hade jag dans med Hanna, och efter det så skyndae jag mig hem och duschade, packade, fixade mig och såå. Sen kom Hanna, och pappa körde oss till Emmy.
Typ direkt efter vi kommit fram åkte vi till nått ställai Farsta, det var typ ett nyss laserdome ställe eller något. Hade ju aldrig kört det förut, så ibörjar var det lite läskigt, men det var sjukt kul. Man gick ungefär runti mörka gångar och så kan man gömma sig bakom väggar. Själva grejjen är att man ska skjuta på folks västar med laser och då kan man få poäng :D Aa, efter det åt vi middag, TACOS och till efterrätt en tårta jag bakade :)
 
Aa, men sen kollade vi på film, åt godis och sen snackade vi, körde snurra flaskan och lite sånt.
På morgonen åt vi pannkakor till frukost, spelade lite spel och såå. Aa, men det var jätte kul iallafall.
Seees senare! ♥
 
Gammal bild från i julas, jag och syrran. Det funkar inte att fota med datorn av nån anledning .. :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback