Nyårsafton del 2

Heej!! Hanna är här, men har hittat kamerasladden nu, så tänkte göra del 2, som då är maten vi åt.. Inte så jätte instressant men iallafall ;)
Senare idag kommer typ lite videor på fyrverkerier, för jag orkade inte fota ..
Ája, nu kommer bilderna .. :) ♥
Förrätten blev olika frukter (ananas, melon mm) och räkor
 
Huvudrätten blev kött, potatis , vitlöksbröd och typ såser  ..
Till efterrätt blev det olika frukter med smält vvit choklad och glass med maräng, fast jag åt upp allt mitt innan jag han fota så ni får se mammas och min syrras istället ...
Men aa, det var det .. NU ska jag vara lite social med Hanna, så vi ses i nästa inlägg! Heejdåååå!! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback