Hemmaaaaa :)

Heej!! Kom hem nyss, tror att det här blir sista inlägget för idag, har massor av läxor, har typ glömt dom lite .. heeh .. ;)
 
Så kom nyss hem, tänkte berätta snabbt om dagen :)
Så efter skolan gick vi till Sofia, jag emmy och Yuliana.. Fast Yuliana behövde gå hem nästan direkt, det var sjukt tråkigt :I Men sen bakade vi, det gör vi nästan alltid hos Sofia ;)
Den här gången bakade vi "dream tårta" , fast det är i princip en rullstårta :D ♥
 
Sen kollade vi på massor av gammla klass bilder, haha .. alla såg så sjukt annorlunda ut!
Efter det runt halv 7 åkte vi faktiskt på en till "öppet hus" fast i Tyresö skola. Det imponerade mig inte jätte mycket, men tror att det blir mitt andraval eller något till 7:an :D
Så vi hade jätte kul iallafall, men det blir antagligen 1-2 mer inlägg idag, ett kommer bara vara bilder och det andra kanske jag tidsinställer imorgon så jag vet att ni har något att läsa om ..
Men nu måste jag verkligen göra läxor, vi sees!!! ♥
 
Bild på mig just nuuu... + lite från Thailand, lääängtar till sommaren!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback