Hemma + planer

Heej! Är hemma nu, om ett tag ska jag och mamma, pappa åka in til stan (tror jag) och äta lite lunch, kanske gå runt lite och chilla :) ♥ Sen måste jag hem och göra läxor, ska också fixa lite av "svar på kommentar".
Kanske lite tidsinställa också, men vi får se helt enkelt :)
 
Imorgon är det skola, måndag så då har vi iallafall sovmorgon till 20 i 10, då hinner jag blogga ;) ♥
Sen kommer jag äntligen få träffa Hanna, hon är frisk nu, vi kanske ska kolla på det "nya" avsnittet av pll vi missat.
 
Men nu tänkte berätta lite om dagen igår, så jag var ju med Sofia hela dagen, vi gick och handlade och såå. Sen gick vi till mig och jag packa alla mina grejjer och vi åkte till henne. Sen började vi fixa oss och Emmy kom. Så spelade vi lite på mobilerna och min Ipad för vi vänatde på Yuliana :) ♥
När hon kom spelade vi in lite grejjer på Sofias kamera, men det kommer ni inte få se, eller en grej kommer upp senare idag. Sen åt vi Tacos och efter det kollade vi på filmen "confessions of a teenage drama queen" och åt massa chips, ostbågar och godis ♥
aa, sen låg vi typ och pratade hela natten, mer behöver jag inte berätta, inget intressant ^^
 
Men det var väl min dag igår.. Nu måste jag skriva lite på min läxa, sees sen! ♥
 
- Gammal bild
 
 
 
 
 

Kommentarer
Malin Wallin säger:

Fin blogg!
Skulle ha varit kul om du var med i min tävling om en bloggdesign helt efter dina önskemål! :) Läs min blogg (det första inlägget) för mer info!

Kram!

2013-01-27 | 13:56:33
Bloggadress: http://wallinmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback