Datorn..

Heej!! Skriver från min dator, har fått syrrans gamla .. Den är lite trög, men jaja .. Eftersm jag har en data nu blir det nog mer inlägg och så eftersom jag har "tillgång" till det nu :)
Men har inga bilder på den här, så ska fixa det senare men sålänge får jag typ lösa det, den har en kamera så kan ju egentligen bara fota .. ;)
Men måste strax börja packa eftersom jag ska till mormor och morfar ikväll, och sen runt halv 4 , 4 så ska vi se hobbiten och den är typ 3 timmar lång så det kan ta ett tag .. <3 Alldeles strax kommer Hanna också, men vet inte riktigt vad vi ska göraa .. :D
 
Men måste verkligen packa nu, såå sees ^^ <3
Kameran är typ shit trög, så det går ej att fota .. :I
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback