Bilder mm "del 1" ..

Heej! Så hade tänk visa er lite bilder från igår, men allt ligger på min kamera och självklart så är sladden till den inte här just nu .. Men aja, sålänge får ni se lite iphone bilder på mig typ .. :I
Btw , Ledsen att jag inte skrev tidigare, men vaknade rätt så sent och var typ som en zombi .. Men aja, nu börjar vi med bilderna :) ♥
Bordsdukningen ..
Cider , tror det var äpple ..
Under dagen/kvällen blev det 3 ombyten, det första (om ni inte har sett det) kan ni kolla på inläggen under ..
Aja, framot kvällen satte jag på mig en kofta och satte upp håret i en "munk" ^^
Och sen sista ombytet, efter vi kommit hem frn fyrverkerierna så blev det för kallt utan koftan, men för varmt med den så jag bytte till min andra hollistertröja, den var lite varmare ..Men har ingen bild på det tyvärr ..
Såå, det var dom bilderna jag hade att visa från iphonen, just nu iallafall .. Men vi ses sen .. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback