Planer för dagen :D

 
Heeej, godmorgon :) ♥
Har ätit frukost och ska strax fixa mig lite .. Men tänkte lite snabbt berätta om dagens planer, blir lite låg upptadering idag. Så runt 10 i tolv a jag gå till dansen med Hanna, den har äntligen börjar igen :D
Sen efter det ska jag åka direkt till farmor och farfar, vi ska äta middag pch och ha det trevligt ♥
Sen runt 5 kanske jag ska till Jennifer direkt, vi kanske ska sova över eller nått, är inte helt säker en.
Men det bli nog en bra dag iallafall, kanske ska jobba på en header, men tror inte jag hinner just nu.. Så vi ses helt enkelt i nästa inlägg! ♥
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Vad fin du är:)

Svar: Åhh, Tack :)
Isabelle

2013-02-02 | 13:33:16
Bloggadress: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback