New in! Smycken

Heej! Tänkte berätta om planerna för ikväll :)
Runt 5 ska jag och Hanna gå till Sofia, och sen ska vi till Taco bar (en resturang) och äta middag :D
Sen ska vi köpa godis, läsk och sånt, och sen ska alla sova hos Sofia . Har lite bråttom, så det är därför jag skriver lite kortfattat.
Det bli nog inte så jätte mycket upptadering ikväll, men ska försöka iallafall :) ♥
Sen/strax ska jag lägga upp ett inlägg om vad jag köpte igår, har spelat in en video, men det funkar inte att ladda upp, så ni får nöja er med bilder den här gången :) ♥
 
Ledsen för den dåliga upptaderingen idag, men har haft fullt upp. Ni förstår säkert :) Vi ses sen, måste packa nu ;) ♥
 - Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback