Hemma nuu :) ♥

Heej bloggisen :D ♥
Är hemma nu, det blev lite annorlunda från vad jag ska i videon, så ska berätta om det nu :) ♥
Så efter skolan gick jag som sagt till Jennifer, och runt 6 pkte jag över till Sofia , där var också Hanna och Emmy :)
Vi sminkade oss, lyssnade lite på musik och hade det kul. Sen gick Emmy hem, och jag, Sofia och Hanna åt middag och såå. Sen spelade vi nått spel, tror det hette "vad ritar picasso" eller nått likande, man skulle rita nått på ett papper och sen skulle dom andra gissa vad et var .. Eller ungefär så ;) ♥
 
Efter det gick jag och Hanna hem runt 8 och nu är jag som sagt hemma. Nu ska jag äta lite marabou och kolla på vampire diaries, blivit heelt beroende ^^ ♥
Det ska bli chill iallafall, sen ska jag "skrubba" mitt ansikte med "Garnier face scrub" och såå .. Men det kanske blir ett inlägg om det senare .. Men det var väl det jag skulle säga, seees! ♥
 
- Just nu :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback