Godmorgon + planer för dagen! ♥

 
Heeej! Äter frukost, vaknade rätt så nyligen. Idag är det lördag, plus att sportlovet har börjat! För mig iallafall, har det börjar för er ? :) ♥
Ska bli så skönt, har inga speciella planer, alla jag känner ska typ åka skidor och så, men Hanna kommer vara hemma (tror jag), så vi kanske gör något eller nått :)
 
Iallafall, idag ska jag på dans, och efter vet jag inte vad jag hittar på, tar det lungt antar jag. Imorgon ska jag in till stan med familjen, vi ska shoppa och jag ska till optikern också, kanske ska få linser och så. Hoppas verkligen att jag får det :) ♥
 
Jo, jag var ju på ikea och farsta i torsdag, och ska visa vad jag köpte, men mitt videofyme krånglar alltid, måste lösa det på nått sätt. Ska se vad jag kan göra iallafall. Men vi hörs sen! Puss ♥
 
-Just nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback