Glad alla hjärtans dag! ♥

Heej! Har precis ätit middag, och tänkte lite snabbt berätta om dagen :)
Så direkt efter skolan gick jag och Hanna till Centrum, hon skulle kolla¨på lite smycken och såå.
Sen gick vi hem till mig, gjorde smoothie och kollade på det nya avsnittet av Pretty Little Liars. Såååå bra! ♥
 
Iallafall, hon gick hem nyss, ska träna på lite läxor och så.. Sen ikväll ska jag äta lite chokald och gelehjärtan, alla hjärtans dag idag ju :) Är såå forever alone ;) ♥
Men aa , ska försöka lägga upp bilder från igår,men det funkar fortfarande inte av nån dum anledning?
Aja, vi sees! ♥
 
Fotade med kameran på datan, det är därför kvaliten är lite sådär ..
 
Marabou , med kärlek ♥
Aroma , Red Heart ( Gelehjärtan)
Lite random bilder på mig som jag fotade nyss ;) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback