Fixar lite

Heej ! Hinner med ett litet snabbt inlägg! ¨Jobbar på header , det går väl sådär och lyssnar på JB :) ♥
Ska fixa ett tidsinstält också, är lite stressad, ska hinna med att fixa bloggen, dusha, göra läxor , fixa naglarna och städa rummet .. :I
 
Men men, jag "kämpar" på ;) ♥ Dagen idag har vart rätt så bra, vi har haft slöjd men annars inget speciellt.
Hur har eran dag varit ?
Hanna är sjukt igen, Saaaaaaknar min Hannski (kallar henne så), sluta vara sjuk nångång :( ♥
Kom nyss på att vi har nationella prov imorgon igen! Börjar bli lite nervös.. Men det går säkert bra :)
Så har inget annat att säga, sees! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
One Direction-Noveller & bilder säger:

Hej sötis!
Gillar du one direction?

kramisar

Svar: Heej! Jaa, jag är väll inget JÄTTE fan, men jag tycker dom är sjukt bra :) ♥
Isabelle

2013-02-06 | 16:12:56
Bloggadress: http://ddirectionerss.blogg.se
Anonym säger:

Jag meed :)

Svar: Okej ..
Isabelle

2013-02-06 | 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback