Dagen och så :) ♥

Heej! Ledsen för den dåliga upptaderingen, men har inte haft tid. Och så blir det ibland :) ♥
Iallafall, tänkte berätta lite om dagen.
Så idag skulle jag haft sovmorgon till 20 i tio, men jag och 3 andra hade missat ett prov i geografi, så då behövde jag komma till skolan 8 istället :I
Aja, tror att det gick bra på provet iallafall, så det känns bra ♥
Efter provt hade vi ungefär en timma kvar tills skolan började, så jag, Hanna , Andreas och Jessica (vi som gjorde provet) spelade biljard, vi har ett biljardbord i skolan :D
Det var kul, fast tycker synd om Andreas som var på lag med mig, Haah, var såååå sämst xD
Vi förlorade ... ;) ♥
 
Aja, sen var det vanlig skola, och är hemma nu .. Vet inte vad jag ska göra, hittar säkert på nått ♥ .. Men aja, skriver mer ikväll! ♥ Seeeeees! ♥
 
 
- Just nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback