Nationella prov

Heejj! Vet att uppdateringen fortfarande är sämre, men det kommer vara det ett tag. Min blogg app på mobilen funkar fortfarande inte, vet inte vad som är felet. Och eftersom jag inte har tillgång till dator hela tiden, går det inte att skriva.
Men aa, jobbar på det. Idag hade jag ju skola, det gick bra. Fast nära vår skola har vi en lekpark, och jag och mina kompisar var där på rasten. Det var ju kul och så, men jag snubblade 2-3 gången, skrubbade upp mitt knä och händerna.. xD ♥ Sen på väg till musiken kliver jag på mina skosnören och ramlar i gruset. Då gjorde jag illa mina händer igen , haha .. Man är ju väldigt klumpig ;)
 
Men nu ska jag väl bara kolla runt lite bloggar och lyssna på musik, sees ♥
 
- Just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback