Jennifer

Heej !! Är hos Jennifer, vi har precis ätit middag och nu spelar vi på våra ipads och snackar (:
Idag har jag ju först varit ute och sprungit, sen gick jag till Jennifer. Vi har b.la varit i Haninge centrum, kollade lite i olika butiker, sen åkte vi till port 73, samma sak där :) Köpte inget, hade inte plånboken med mig sååå aaaa .. <3

Jag ska iallafall sova här, dee ska bli sjukt kul. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi kommer säkert på något.
Imorgon kanske vi åker till centrum eller något, får väl se helt enkelt ;)
Men aa, är sugen på att spela in något video eller något, så om ni har förslag på vad så skriv gärna de.. Seees !!<3

-gamla bilder ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback