Dagen ♥

Heeejjj! Ledsen att jag inte bloggat, men blogg appen på mobilen funkar fortfarande inte :( ♥
Men aa, imorse åkte jag och Mamma till Ikea och handlade ett skrivbord, en stol och lite annat som doftljus, blommor osv :) ♥
 
Ska göra en room tour också, hade nästan glömt det , men Jennifer påminde mig.
Men vill som sagt få upp tapeterna, och alla möbler innan jag gör en, så ni får vänta lite längre :3
 
Efter det åkte jag till Jennifer, och vi var ute och solade lite, drack saft, gungade, spelade på ipaden osv, bara varit ute. Det är ju sååå varmt idag :D
Men aa, nu ska jag väl bara spela sims och sådär, sen ska jag duscha, smörja in mig, fixa naglarna och sådär, alltid skönt. Men vi ses ♥
 
- Gamla bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback