Plaaner

Heej!! Vakande runt kvart i nio och kollade på julkalendern, har precis kommit ut ur duschen. Iallafall, om typ 30 min eller nått ska vi åka och kolla på vinsterskor, vet precis villka jag ska ha. Min kompis Emmy har såna ich hon sa att dom var bra och såå .. :)
Sen ska jag också kolla på julklappar till mormor, Hanna och lite sånt, får se om jag hittar nått ;) ♥
Sen runt 20 i ett har vi dans, vi kanske till och med ska ha dans uppvisning. Alltså vår lärare var sjuk förra gången, och gången innan det var jag sjuk och Hanna var i spanien så ingen av oss är säkra på att vi ska ha dans uppvising .. Men det löser sig säkert .. :) ♥
 
Sen ikväll kanske vi (jag och Hanna) ska sova över hos vår kompis, men vi är inte helt säkra en, vi får see vad som händer. men nu ska jag äta frukost och fixa mig lite, vi seeeeees! ♥
 
Haha, guud .. Hitta en gammal bild, tror det var 1,5 elr 2 år sedan .. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback