Ledsen..

Heej! Så ledsen för den dåliga upptaderingen, men kände inte för det i helgen, ville bara chilla min kompisarna :)
Men iallafall, sitter i skolan och har bild (hehe, passae på att använda datorn när ingen ser). Snart är det lunch, vi äter klockan 12.
I helgen sov jag över hos Sofia, Hanna skulle vart mde men hon mådde inte så bra så vi fråga Yuliana istället och hon kunde .. VI gick till centrum för att möta henne där och då passade vi på att köpa läsk. Sen gick vi till Sofia och åt tacos :)
Sen typ kolla vi på film, åt godis och pratade till 12-2 på natten , kommer inte ritkigt ihåg ^^
Vi vaknde halv 11 och låg kvar i sängen till halv 12, sen gjorde vi frukost.
Men nu måste jag göra klart min film på bilden, ovh sluta skriva innan nån märker .. ;)
 
Bilder från helgen kommer när jag är hemma .. Sålänge får ni lite julbilder från weheartit <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback