Dagen ..

Heej!! Tänkte berätta lite om dagen ..
Först hade vi sovmorgon till 9:40 , såå härligt på måndagar :)
Sen i fredags (tror jag) fick vi göra "figurer" av lera, jag gjorde en snögubbe och dom
fick vi måla på morgonen. Sen hade jag bild , som ni säker vet och sen var det lunch ... Aja, låter lite tråkigt nu. Men iallafall, var med Hanna efter skolan sen gick hon hem för att äta middag, och hon kom nyss (elr för typ 30 sek sen).
 
Men har inget mer att skriva nu, imorgon skriver jag lite senare på dagen, ska till centrum och köpa julklapp till Hanna :D ♥
 
Gamla bilder från Thailand & Malaysia (igen)
 
Mina kusiners hus i Thailland, deras uteplats..
"Cashew Nut Tree" , visste inte att nötter växer på träd ..
Sjöstjärna (större en min hand )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback