Dagen igår

Heejj!! Har kollat på julkalendern, duchat och såå nu. Igår funkade inte bloggappen, så inläggen jag skrev
laddades inte upp.
Så tänkte berätta lite om dagen igår nu istället :)
 
Jag var ju hemma och vilade igår eftersom jag var sjuk i torsdags. Sen skypade jag typ med Jennifer
hela dan. Medans vi skypade städade jag mitt rum, hittade 6 hårsnoddar, en 20 lapp , en chokladbit och en
500 lapp (!?).   Kanske ska städa rummet oftare .. ;) Sen sorterade jag smink, nagelack och ansiktprodukter :)
 
Sen runt 6 kom Hanna ner, Hade inte täffat henne sen hon kom hem från spaninen ♥
Vi typ kollade på film och åt popcorn och lite sånt. Sen gick hon hem runt 8 och då kommer jag inte riktigt
ihåg vad jag gjorde .. :3
 
Men det var det, idag är dansen inställd för vår lärare har feber och är sjukskriven. Så jag ska antagligen vara med Hanna, sen ska jag och familjen till farsta eller nått liknade (tror jag). Såå aa, det är mina planer :)
Ses i nästa inlägg! ♥
 
bilderna från igår, sminket, nagelacken och ansikts grejjerna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback